fredag 22 augusti 2008

3 månader

Kom på nu att jag har glömt o skriva hur det gick på 3 månaders besöket.
Ja han växer ju iaf.
Väger numera 6970 o är 63 lång.
Fick även första sprutan som uppskattades si så där.
Skrek lite o letade efter mej trots att han satt i mitt knä...

Nu ikväll skulle jag göra ett försök i o ut o gå.
Ja jag kom iväg men fick ha med mig Mike o kom inte längre än 15 min hemifrån.
Träffade en gammal kompis som jag stod o pratade med i en timme.
Men det blev iaf en trevlig "promenad".
Efter pratstunden gick jag samma väg hem igen.
Var borta 1 1/2 timme men bara 30 min promenad.
Ja ja man kan inte lyckas jämt....

Så nu sitter jag här i soffan o äter chips o godis.
Lite belönig måste jag ju ha för promenaden jag fick.....

Im ska vi hänga på låset på Evelina´s butik Baboon.
Väntar med spänning ska bli så kul o titta på alla dessa kläder.
Bäst o ta med stora plånboken eller kanske Kaj´s visa kort.. hihi.

Ha det alla där ute o sov gott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sover du skönt i våran soffa nu..:)
puss
/Mikaela

Anonym sa...

sov o sov jag vilade ju bara ögonen...;)

Mickan sa...

Mohahahahahahaha SÄKERT!

Thez sa...

inga bevis!!!!!!