söndag 17 augusti 2008

kläd galen

Undra när jag ska inse att jag inte kan köpa hur mycke kläder som helst till grabbarna....
Ja det blev ju lite till dom idag på partyt.
Lotta ska ju även sy byxor till dom oxå.
Kan snart öppna en egen affär tror jag.
Har faktiskt tänkt mej o lägga ut lite på tradera, har ju tom kvar Mike´s bebiskläder...
Ja jag lär ju inte tjäna en förmögenhet på det men jag blir ju av med det iaf.

Våran vecka som kommer:
Måndag, vet ej
Tisdag, hänga med brudarna
Onsdag, BVC på fm em vet ej
Torsdag, Kolmården
Fredag, vet ej
Helgen antagligen STHLM
Fyll gärna i dom dagar som det står vet ej om ni har några förslag till oss.
För Kaj har ju nu då SEMESTER.

Hoppas Mikaela att du kan fylla ut en dag åt oss o en kväll med våra härliga familjer.
Har ju inte setts på evigheter :(
Saknar er jätte mycke. Oj då lite gråtmild blev jag visst nu.

Ni ska tro att det kom hem en lycklig kille här förut.
Oj vad glad han var. Hade ju varit på Busfabriken och toys R us.
Jisses vilken kille det var. Inte samma kille som åkte till LKPG straxt efter lunch.

Nu ska jag lägga mej tror jag måste ju orka med natten med allt den hör till.
Är ju faktiskt en dag im oxå som vi ska fylla ut med roligheter.

2 kommentarer:

Mickan sa...

Du underbara:)
ja det var faktiskt evigheter sen..
-hur ser du ut nu för tiden??;)

ska vi ta en grill kväll kanske,inväntar bara om micke blir bättre eller sämre(råkat smittan)..
Jag hade ett förslag om torsdag ,men då åker ni ju..
Fredag då kanske..grilla me alla våra underbara famlje medlemmar...

Mickan sa...

i