fredag 29 augusti 2008

Även Milo kan, inte bara Mille...;)

Vakna tidigt som attan alltså....
Kl 5,08 började han o skrika han rapade men skrek ändå.
Kaj tog upp han gick o hämtade Mikes kudde. Vad fick han för det?? En spya!!
Kl 5,50 gav jag upp, orkade inte höra han skrika mer. Så sen dess har vi varit uppe.
Jag har hunnit med lite nu. Plockat undan grejjer överallt. Plockat in ren tvätt. Tvättar en maskin nu. Ska ta o plocka ur diskmaskinen snart oxå.
Börjar bli hungrig med måste nog äta nåt snart.
Ge mej på ett försök o söva om Milo oxå men det går säkert inte. Han börjar bli trött nu märker jag.
Jaha nu kom Kaj upp ska vara i Mjölby till 7.00. Besiktiga bilen den röda alltså. Sen skulle han städa ur det sista i garget. Jag hade tänkt hinna åka till Råssnäs oxå. Det jobbigaste är ju att jag måste isf ta med mej båda barnen. Ja ja det fixar sig.
Nu gnäller han för fullt måste ta o lägga han i sängen får vi se om han kan somna om.
Måste ju vara utvilad tills vi ska åka till BUSFABRIKEN:).

1 kommentar:

Mickan sa...

Go Milo
Go Milo
Go Milo;)

Underbaraste barn...