söndag 28 september 2008

Bunny girl

Jaha så blev det ju då äntligen lördag o denna utgång. Var först hos Madde o Peppe. Kaj följde oxå med min mamma kom hit o var barnvakt en stund. Var jätte trevligt hos dom, Tack ännu en gång för en trevlig kväll.

Ja så till Harrys då. Var jätte mycke folk. Stod där o undrade vad det är för åldersgräns... Har för mej att det var "förr om åren" 21 men nu vet jag inte. Antingen är det 18 eller så har jag tappat typ 5 år av mitt liv.... Hur som helst så var det trevligt. Åkte då dock hem tidigt var hemma vid 1,30 eller nåt sånt. Var tvungen för jag höll på o sprängas. Men väl hemma så fick det bli pumpen iaf för Milo hade precis varit vaken o ätit massor.

Idag söndag fick jag en skön sovmorron. Eller ja blev ju väckt av Mike 7,00 pip. Han väckte ju då genast Milo som vanligt. Men jag somnade om blev väckt lite senare av Kaj han hade då en hungrig Milo. Men vi somnade om både jag o Milo. Vid 10,30 tyckte Kaj att jag skulle gå upp o det kan jag ju hålla med om. Hoppade över frukosten o gick direkt på lunchen.

Ja annars har vi varit hemma hela dan, jag åkte en sväng till Maxi nu på kvällen men annars så hemmets lugna vrå.




Så här snygg var Madde på sin fest, fick dessa i present av Fredda "Mansion". Hon tog dock bort dom innan Harry´s till allas stora besvikelse!!!;)























4 kommentarer:

Mickan sa...

där hade hon ju hela outfiten klar,o så sabba den?:)

Thez sa...

ja jag vet hon var ju helt outstanding;)

Anonym sa...

åhhh...herregud! skulle det där verkligen vara nödvändigt??

Anonym sa...

Ha, ha, ha, det här var ju roligt... så att alla kan se....

/Veronica