onsdag 17 september 2008

finns visst ett namn på det jag är...;)

Har sett idag på aftonbladet vad jag är. Hemnet knarkare heter det visst. Haha visste inte att det fanns ett namn på det.... Men nu vet jag att det ä vad jag är. Man skulle visst vara så inbiten att man kollade in på sidan flera gånger/dag o det gör jag ju!!!!!

Ikväll fick jag mej en härlig dusch av KISS. Tack snälla härliga Milo för den.
Idag var det ju då dax igen för lite sim. Jo då det gick bra hela tiden i bassängen men sen efteråt, då visade han sitt rätta jag. Men tack snälla farmor till en av bebisarna som tog sig an min son så jag kunnde klä mej. Han slocknade som en stock i vagnen men sov i typ en halv timme.

Försöker ju då även hitta jackor till min pojkar men det ser mörkt ut i denna stad. Ska till IKANO huset på lördag får kolla där o hoppas på att LKPG borna inte har samma storlekar som min barn har.

Sänder även en tanke till alla som har det jobbigt nu med sina nära o kära. Hoppas att allt blir till det bästa för er.

Kram på er

2 kommentarer:

Mickan sa...

tack kära du!
antar att jag "tog"åt mig där..

Thez sa...

mm var meningen oxå..