torsdag 25 september 2008

Ja jag är impad, fattar inte vad som händer. Har shoppat till MEJ själv flera dar i rad nu!! Shit alltså. Men nu har jag iaf fått tag på jackan jag har letat efter, stövlarna jag vill ha o lite annat smått o gott. Det lönar sig o hänga på låset till VILA....
Kaj drog en suck när han såg vad jag hade köpt o sa, jaha är det till det mina pengar går??
Jajemensan sa jag då o mös....
Men ja menar ska ju faktiskt till Harrys på lördag men o andra sidan kommer jag typ bara ha linnet som jag köpt nu på mej... Men det vet han inte om....
Annars har vecka som varit lugn. Varit på stan jag o Milo tis-tors. Mike på dagis. Har lekt med sina kompisar.
Im ska vi till öppna förskolan har inte varit där sen förra måndan. Annars har vi inget planerat. På lördag ska Kaj jobba på dan i LKPG. Tänkte ta med barnen o gå på motala kalaset eller kanske ska vara hemma o sova o vila ist inför kvällen.
Men vilket tjat om denna lördag kväll... Ja jag vet men tänk då kommer inte ens ihåg när jag var ute senast. Förstår ni DÅ hur länge sen det var??
Nu ska jag kolla på TV sen lägga mej.
Kram på er

Inga kommentarer: