fredag 5 september 2008

Sjuk stugan

Ja den håller visst i sig tror jag allt. Vi har nu varit hemma i 2 dar o allt känns typ hopplöst. Jag vill helst bara sova om dagarna men hur bra går det med 2 barn? Tur att dom oxå är förkylda så vi måste vara hemma.
Mike är ju glad iaf han får ju titta på hur mycke film han vill. Det gör han oxå kan jag lova!!
Sen har han ju även aggerat fotograf här hemma vilket han tycker är hur kul som helst.
Det har visst blivit jätte bra middagar här nu 2 kvällar i rad igår Mc Donalds o ikväll pizza. Men vem orkar stå med en massa mat när man är genom förkyld?? Ja inte jag iaf.
Har upptäckt här i dagarna att nu börjar jag tappa hår. Så snart är jag väl flintis... Nä så illa är det väl inte men nästan.
Ikväll när vi slog på tv4 sport så var morfar med lillebror med på TV. Tror ni det var nån här hemma som tyckte det var tokigt??
Ja o så har vi ju då detta med husen. Ja vet faktiskt inte vad jag ska säga.. orkar inte tänka på det än mindre prata om det.
Im ska jag ta på killarna deras nya fina byxor som Lotta har sytt. Måste ju visa hur snygga dom är i byxorna.
Nu ska vi bara vara hemma o bli friska hela högen o hoppas på att Kaj inte blir sjuk. Han som ska iväg nästa vecka o jobba. Måste tjäna lite pengar till fattiga jag :(
Ett jobb skulle sitta fint nu nåt som jag bara kan göra lite på då o då när Kaj är hemma o kan ta barnen. Ja ja får väl gå tillbax till det där jobbet jag har. Suck inte ett dugg sugen på o jobba där mera men men vad göra vad göra.
Nu är det dax o amma lite vi höres puss

Inga kommentarer: