tisdag 30 september 2008

Stan med systrarna P

Idag vart det en svänga till staden,... Nähä igen?? Ja faktiskt!!
Inköptes: Mike: jeans, mössa, Milo: jeans, mössa o haklappar. Jag: Svart klänning.
Tog en lunch på Ströget med systrarna Pedersen o Mille. Ja Milo var ju oxå med. Det togs några kort på Milo.
Ja vad ska man säga....

Gött häng.....
Denna vecka är nästan fullbokad.
Onsdag: Fm babysim med Milo, em kalas hos Linus.
Torsdag: Fm ledig, em kalas hos syrran,(fyller 27)
Fredag: Fm US med Milo,( han har hypospadi en lindrig variant), em blir det busfabriken för Mike,(lika bra o passa på när vi ändå är i LKPG).
Ja det är vad jag vet så långt...
Måste till stan o byta kläderna oxå blev inte riktigt som jag hade tänkt mej....
Ikväll är det DH premiär, som jag har längtat.
Ja det börjar ju nu snart.
Tror att det är GA premiär im... Hmm eller??...
Nu återgå till mitt te o min riskakor o sen Tv!!
Ha det alla, kram






3 kommentarer:

Anonym sa...

har världens sötaste kort på Milo..men tänkte blogga om oss och dom imorgon,nu e jag trött..jag är en dag sen..tar allt en dag efter det hänt har jag märkt..
pussss
/syster Graaf;)

Mickan sa...

full vecka..
du får min med så du har koll när vi kan ses:)
torsdag:vinka av mannen;)
Fredag:förmiddag:leka med familjen bergman,eftermiddag:stockholmsbesök
Lördag:Bruna bönor middag hos mor
Söndag:busfabriken
måndag:Karin + olivia
Tisdag:heide marisoll orlando +bvc med mille.
onsdag:mammas "bad"day!
Torsdag:bvc med mollie
Fredag:
Lördag:50 års kalas
Söndag:
När vill ni klämma in er för lek o fika??:)

Thez sa...

bäst du hör av dej när du har tid o klämma in oss...