måndag 22 september 2008

Var har min bebis tagit vägen, nån som sett han??
Nä inte bokstavligen han ligger i sin säng o sover....
Var idag på jobbet o hälsade på, kom även dom andra två som är mammalediga. Men hjälp vilken jätte till bebis jag har. Han var ju enormt jämfört med dom två. Ja iaf jämfört med lille Zion. Men så söt. Sara hon var ju en stor tjeja, ja söt även hon så klart...
Efter det bar det iväg till BVC för 4 månaders koll. Ja han har ju gått upp i vikt iaf tjockisen..
Nu väger han 7855 o är 65,5 lång. Mätte o vägde även Mike... Hmm.... Ja inte lika så glädjande besked,min lilla sparris. Han är 95 lång o väger 13,7. Inger sa till honom att han måste äta mer mat så han blir stor o stark. Åh det skulle han jaha då minsann. Mmm vi får väl se hur det blir med det...
Sen kom Sofia, Julia o Alva en sväng o fikade o lekte lite. Ja även den lilla tjejen börjar bli mullig. Sötisen.
Ja sen var det middags dax o lägg dax. Jag åkte till Marie o färgade o klippte håret, (förlåt Mikaela men nu är det gjort). Ja vad ska jag säga brunt blev det men jag vänjer mej. Ska nog klippa lite till tror jag måste sova på den saken.
Nu är det lägg dax även för mej.

3 kommentarer:

Mickan sa...

klipp lite till:)
jag ska klippa mig o färga håret imorgon oxå..fasen vad ammningen eller Mille förstör mitt hår!!

Thez sa...

mm ja jag är ju sugen på o klippa det. var ska du klippa dej? ja hos vem menar jag. har du "tid" med sånt springa till frissan??

Anonym sa...

Jag har sett han idag, för han är VÄRLDENS sötaste!!!