onsdag 1 oktober 2008

Egypten eller Ullared, nästan samma sak....

Satt här hemma o pratade om alla som reser hit o dit. Sa att jag oxå ville åka utomlands.
Med eller utan barnen frågade Kaj. Ja vad tror du sa jag då.
Skulle aldrig kunna åka bort en vecka utan mina barn. En helg på sin höjd, knappt det... Är grymt imponerad av er som kan. Lycka till Malin, vet att DU klarar det. Starkt av dej.
Ja iaf så sa jag att jag oxå skulle kunna tänka mej o åka till Egypten.
Så jag har kollat upp det, det är inte så dyrt o åka dit.
Mycke dyrare o då menar jag MYCKE dyrare att åka till Thailand. Men det är säkert billigare o leva i Thailand än i Egypten så det kanske går jämt ut... Hmm hade inte tänkt på det förut..
Så nu kan inte jag åka till Ullared som jag hade tänkt, ja om det blir nån resa så att säga. Om inte så åker jag nog nästa vecka för då kunnde Kaj vara hemma med barnen. Men jag får ju åka själv för "alla andra " har ju redan/ska varit/åka o då var/är tydligen inte jag nåt aktuellt resesällskap. Ja ja sånt är livet, bara gilla läget kanske.
Synd Mikaela att du är så uppbokad nästa vecka hade varit kul annars...

Var på kalas idag oxå. Trevligt mycke trevligt. Tack för kalaset Linus, Madde o Peppe (fast du var på jobbet så får du ett tack oxå).

Dax för mat till den lille sen sängen för mamman.
Godnatt

5 kommentarer:

Mickan sa...

Nej!!inte egypten..värsta besvikelsen..:(

mm men pengarna jag hade tänkt ha till ulla går ju till resan..hm...

Thez sa...

Nähä vart ska man åka då?+

Mickan sa...

vart som utan dit!!
hur går det med ditt bloggande då?;)

Anonym sa...

ne inte dit...Vi vart oxå besvikna när vi va där!!!/Malin

Thez sa...

jo tack det går bra, tackar som frågar