onsdag 8 oktober 2008

Jaha då bär det iväg im... Fan va ont jag har i magen mår riktigt illa. Vet inte hur eller om jag klarar det. Känns som jag ska spy när som helst. Tror att jag måste lämna återbud, men vill inte det eller vill jag?? Åh är så splittrad har aldrig kännt så här.
För er som inte vet så ska jag åka till Ullared im o lämna båda barnen hemma. Ja inte för Mikes skull jag mår så här dåligt utan för Milo. Hur ska det gå?? Jag vet att ni tänker klart det gå bra jo jag vet att det kommer gå bra, men ändå kan jag inte sluta tänka på det. Kommer Kaj o ha med sig allt?? Kommer han att förstå Milos signaler?? Mat skrik, sömn skrik osv... Fan vad splittrad jag är just nu.
ANDAS, ANDAS tur man fött barn så man kan det där med profylax o andas rätt o allt det där... mm tur man kna skämta lite om det iaf mitt i allt... jaja nu är det nåt o dricka, sen pumpa lite o sen sova som gäller, ska ju upp vid 4 hugget.
Kommer med en rapport im kväll hur hela dagen gått, för mej, för Milo o för Kaj.

1 kommentar:

Sofie sa...

ljusparty den 28/10 18.30 lust att komma? du får gärna ta med dig någon och dina barn