lördag 18 oktober 2008

lördag med mike

Mike o jag har varit mycke själva idag. Milo har varit hemma hela dan med Kaj. Dom har sovit mest tror jag o sen har Milo haft sittövningar. Han börjar bli en hejjare på o sitta nu.
Idag har Mike o jag umgåtts jätte mycke bara han o jag. Först var vi på Maxi o handlade, sen var vi på stan o köpte dop present efter det var vi på dop. Molly Maria Juli Brissman har döpts idag.
Efter det åkte vi till godishuset sen hem o åt tacos. Har även festat till det med Cola ikväll oxå.
Nu zappar vi mellan Speedway o stjärnor på is. Ska faktiskt lägga mej när det är slut är så trött. Har knappt varit still på hela dan.
Im vet jag inte om vi ska träffa Malin o Max. Ska ringa till ho im. Kanske lämna Milo hemma im oxå o vara med Mike. Ta en sväng till lekparken o hoppas på att vädret är bra.
Ja ja det får väntas till im o bestämma är för trött för det nu.
God natt

Inga kommentarer: