fredag 17 oktober 2008

Pizza någon?!?

Ja det är väl lika bra att vi öppnar pizzeria här hemma. För nu ikväll var den en kille som ringde o sa att han hade beställt pizza på pizza online o dom hade inte kommit än. Tyvärr jag säljer inga pizzor sa jag då.
Fan nästa gång ska jag spela med o ta en beställning. Kan dom inte slå rätt nr så får dom skylla sig själva. Så alla ni som tänker beställa pizza från Champs Elyseés se till så ni slår rätt, för om inte kommer ni till mej o en beställning tar jag men tyvärr ingen pizza leverans...;(
För jag menar det är ju inte första gången det händer. Jag har haft detta nr i snart 10 år så det har blivit några samtal om pizzor kan jag lova.;)
Annars idag så har Sara o jag konstaterat att nu är det slut på ute lekar för Mike o Alice. För fy tusan va kallt det var ute idag. Ja när man sto/satt still i lekparken så... Barnen frös ju då inte för dom sprang ju runt som dom brukar.. Så nästa gång vi ses blir det hemma hos nån av oss i värmen.
Nu är det dax för IDOL o kanske baka en o annan pizza.... Just när jag skrev det sista så ringde denna karl IGEN, ärligt så svarade jag inte...
Nä nu har jag inte tid med detta längre för nu börjar idol.

Inga kommentarer: