måndag 13 oktober 2008

Så nu är jag nog nöjd för en stund iaf...

Ja har ju då ändrat lite på min blogg. Är nog som ganska nöjd för ett tag iaf. Får se hur länge det består....
Var ju då på me and i party hos Virre ikväll. Handlade var sitt plagg till grabbarna,hemligt plagg. Bara hoppas på att vi kan få nåt denna gång som ej finns i garderoberna eller i förvaringslådorna... Ja det blev ju visst så sist... Men det löste sig, lämnade ut kläderna till höger o vänster.
Har varit hemma hela dan, ja förutom en sväng till dagis på fm för korttagning. Blev även syskonkort på grabbarna helt oförväntat. Ja Milo var väl inte riktigt klädd för kort men får man erbjudandet så.... Kunnde ju inte bara tacka nej då.
Passade på att ta fram dammsugaren när jag ändå var hemma.
Im ska jag ta en promenad när jag lämnat Mike på dagis. Har du tid o följa med Mikaela?? Du behöver komma hemifrån o bara tänka på typ... inget...
Nu lite surfning innan läggdax. Måste läsa "mina" bloggar oxå se om det är nåt nytt skrivet.
Hörs o ses

Inga kommentarer: