lördag 29 november 2008

Så nu har jag ork och lust igen, har varit lite si och så med det dom senaste dagarna....

Men alltså allvarligt talat

Här hade jag skrivit ett ganska långt inlägg och när jag skulle lägga ut det i bloggen ja då var det nåt fel så allt försvann....

Ja man kan ju bli förbannad för mindre

Men iaf det jag hade skrivit var att jag ser illa som fan vill ha mina glasögon typ nu. Men får vänta tills fredag som tidigast.... Ja ja har ju väntat typ hela livet och jag har ju överlevt så 10 dar ska jag väl klara....

Sen skrev jag att i torsdags så gjorde jag inget slappade, sov, gick till och från dagis, plockade i och ur diskmaskinen. Var bara hemma.

Igår var jag på stan beställde glasögon, lunchade skulle gått en sväng men Theo ville att Mike skulle komma så vi åkte dit. Fick både mellis och middag. Inte illa. Eller ja det Johan som bjöd oss på mat som Virre gjort dagen innan. Så det var inte så att han stod och gjorde lasagne... Men tack Johan och Virre.

Idag har Kaj fixat Com Hem box. Så nu har har vi visst typ alla kanaler som finns i 2 veckor... suck. Kaj har lite svårt o välja... tv400 har jag nu så i veckan blir det bevvan. JIppi.

Vi har 8 som vi får välja hur vi vill och byta varje månad om vi vill. Jag tog ju då tv400 och tv4 fakta. Mike fick 3 barn kanaler och Kaj 3 som var åt sport hållet. Men eftersom jag fick 2 så måste ju jag ha mer tillgång till tv´n som kompensation. Visst??

Nähä har visst tvätt i maskinen oxå kom jag på kanske bäst att hänga upp den.

Sen är det kudde time, börjar känna mej sliten.

Har ju även ikväll tagit fram staken, tyckte det var dax för det nu. :)

Ha det

Inga kommentarer: