söndag 2 november 2008

veckan.....

Vad som komma skall i veckan....
Är ju inte till 100, beror ju på hur vi mår o så.
Allt är ju inte spikat förrens dagen är över.

Måndag, hoppas på öppna förskolan, beror på hur Milo mår.
Tisdag, fm Mike på dagis, Milo o jag till stan. em Madde o Linus kommer
Onsdag, fm Mike dagis, Milo o jag simmet. em skulle träffat Mikaela, Sandra o Virre men dom (Mikaela o Sandra) flyttade daten till fm o då kan ju jag ej vara med.
Torsdag, fm Mike till dagis. em inget planerat
Fredag, fm öppna förskolan antar jag, em vet ej

Så ser det ut nu vad jag vet iaf. Brukar bli lite ändringar här o där men....

Kaj har åkt Karlstad åkte i morse vid 8. Kommer väl hem på lördag tror jag. Allt innan är ju bara bonus.

Mia skulle höra av sig i veckan oxå så vi kan ses lite med. Var ju typ evigheter sen vi sågs känns det som...

Snart sängen är ju bara skit på TV ikväll...

Inga kommentarer: