söndag 21 december 2008

typiskt

blev inget skridsko åkande för Mike ikväll. Det var tydlig bara för dom "vuxna". Eller ja vuxna och vuxna.... det kan ju diskuteras....;)

Mike och jag har varit och handlat mat inför julen. Var på både Willys och Maxi, hittade inga anjovis på Willy´s. Eller förresten hittar ju inte i den butiken överhuvetaget., Mike tycker inte det är kul o handla där bara Maxi som gäller för hans del.

Im ska jag till ÖB och köpa ramar, har bjudit med min mamma så jag får hjälp med barnen eftersom dom båda måste med.

Eller kom just nu på i skrivandes stund att Mikaela skulle vi komma till er im?? Isf kan vi åka till ÖB innan på fm o komma till lunch. Du kan väl höra av dej.

Nu är det snart sängen dax börjar känna av förkylningen oxå, men hoppas hoppas det inte blir nåt av den.

Milo är ju fortfarande snorig och hostig men han har ingen feber som tur är.

Godnatt på er alla

3 kommentarer:

Mickan sa...

jag pussade på världens goaste snuvis Milo idag;)

i like him
Mike to of course

...and u;)

Thez sa...

mm men mej kom du minsann inte o pussa på:(:(

vad säger du vill ni träffa oss im eller ska vi ta det i helgen??

Anonym sa...

GOD JUL PÅ ER!!Hoppas tomten kommer med mycket julklappar till "grabbarna grus"..// Karin