tisdag 30 december 2008

visste väl att glasögon skulle ge vuxen poäng..:)

Vet inte om ni minns, men sist jag var på systemet så fick jag ju visa legg. Ja jag blev ju givetvis glad för det. Så idag när jag var där så tänkte jag, hmm undra om jag får visa i dag oxå eller om glasögonen ger nån vuxen poäng.
Ja ta mej tusen det gjorde det, eller om det var Milo som gjorde det. Vet inte men till min (ja faktiskt lite besvikelse) så behövde jag ej visa legg idag.

Annars så är ju Mike fortfarande sjuk. Har feber o hostar o snorar. Men vi ska fira nyår im iaf.
Min syster och hennes Erik kommer hit.
Jag har tillbringat min kväll på Maxi för inköp till morgon kvällen och lite till Mike´s kalas.

Så im är det stå i köket som gäller och ta bort gran faan. Är trött på den nu.
Vet inte hur jag ska göra med stakarna i fönstren ( ja dom i FÖNSTREN) om dom ska vara kvar ett tag till eller om dom åker ner i kartong im med. Återstår att se då.

Nu ska jag se på film, Taken.

Ha ett bra nyårs firande im alla

GOTT NYTT ÅR!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha SKYLL på glasögonen då!
;)

Gott nytt år vän,hoppas vi syns i nästa:)

kramen
anonyma mikaela

Thez sa...

-anonyma mikaela

skyll o skyll men nåt måste det ju vara... för så fort kan jag ju bara inte bli vuxen eller??

Gott nytt år!! klart vi syns nästa år, blir lite svårt o undvika varandra på 365 dagar.. så stor stad bor vi ej i...;)

kram