söndag 11 januari 2009

Familje Fika Med Familjen Pedersen/Boström



Nu på em kom dom förbi för en kopp. Jätte trevligt, Tack.

När det väl vankades hemgång så ville Mollie inte åka hem, Hon sa att hon skulle flytta hit.. hmm.. eller iaf flytta till Mike.
Ja nog för att hon och Mike ska bo tillsammans men kanske inte riktigt än. Dom kan väl vänta ca 15-20 år innan dom flyttar ihop.
Ja hur gick det då för Milo första natten i sitt rum. Jo det gick bra. Han somnade vid 19 som han brukar, vaknade till några gånger hade tappat nappen. Sen vaknade han 5,30. Somnade om vaknade igen vid 7,30. Ja man får väl inte klaga eller??
Men nu ikväll har han haft det svårare att somna. Han somnade som han brukar men vaknade efter typ 30 min. Så nu har jag ägnat ca 30 min till att få han att somna om. Men tror att har gjort det nu. Så bara hoppas på att även denna natt blir till lugn för oss.
Nu blir det lite Mario Party 8.
Over and out

3 kommentarer:

Mickan sa...

ja du den ungen den ungen(min älskade Mollie)
-jag bestämmer syndromet har börjat i tid om man säger så..O mikes min sen då?hahahaha lugn o oförstående när hon fick sitt lilla"spel"=)
men men det är bra det,han blir den lugna i deras framtid allt:)o hon blir det inte!

puss på dina underbara barn!

Anonym sa...

Haha, 15-20 år? Minst 25 om du får bestämma;)
Våra små pojkar....

/V

Thez sa...

M- ja lika bra han vänjer sig med en gång. Hon visar bara var skåpet ska stå...;)

V- mm ja vet det lär väl bli nåt sånt. Wilma åker ut vid 18 men Thoe han stannar väl till 25 eller?? hihihi