fredag 23 januari 2009

vart hemma hela långa dagen

Theo kom vid 10 tiden. Dom lekte så väggarna skakade... nä vars skoja bara men alltså vad dom har lekt. Mike han däckade på soffan när Theo åkt hem så slut var han stackarn. Alltså han åkte hem efter 16 så det var alltså HELA dan som dom lekte. Jag avbröt deras lek en stund för att dom skulle lugna ner sig lite. Erbjöd dom lite wii spelande, men det tröttnade dom snart på och JAG fick spela klart åt dom.

Annars har jag inte gjort så mycke, strosat runt i min myskläder hela dan, värsta mysmongot. :)
Tvättat iaf en maskin inte illa. tog duschen straxt innan Let´s dance började.

På tal om Let´s dance, var det nu "rätt" som åkte ut?? Jag vill helst inte själv kommentera det för mej kvittar det lika vem som åker. Men visst har jag mina favoriter som jag absolut vill ha kvar. Men iom att jag inte röstar så ska jag ej klaga när nån av dom åker.

Nu väntar sängen på mej så dax o släpa sig dit på gamla trötta ben...

2 kommentarer:

Mickan sa...

laila e ganska bra o så han,vad han nu heter?,,brodern i arn filmerna..

mysmongo e gött o va:)

Mollie har nu spytt ner sig x antal gånger här hemma,så du kan ju bara gissa vad vi gör i helgen:)
pusss från en SNART 30 åring;)

btw:smart me komvux:)

Thez sa...

nej men lilla gumman:(. hoppas hon snart blir bra och att ni ej blir sjuka.

hörde nåt om att micke har förhandlat inför din fest kväll hihihi. lustigt att man aldrig blir av med dom...

ja jag vet känner att det här med komvux blir iaf en tillfällig lösning.