måndag 2 februari 2009

VC idag igen... snart klipp kort där :)

Denna gång kom jag ihåg Emla plåstret OCH kiss provet hamnade inte i toan utan precis där det skulle.
Men vad skulle jag hålla på med detta emla för?? Jo visst han insåg ju ganska snart att han ej fick ont när dom tack. Men eftersom venerna drar ihop sig av bedövningen så fick dom ej nåt blod från hans arm. Så även denna gången fick dom ta fingret. Ja ja där gjorde det ju inte ont förklarade han för tjejerna på labb.
Ja min tokiga underbara prins men ett par skratt gav han oss idag iaf. Så nu är det väl bara o vänta på prov svaren antar jag. Eller hur funkar det Mikaela??

Milo han körde jag till mormor så han fick sin fm sovning där i vagnen Mike ville inte ha med lille brorsan... Lite fika tiggde han allt till sig hos mormor när vi kom tillbaka.

Iväg till stan för träff med Virre o Wilma. Har ju en 30 års present att fixa innan fredag.
DÅ ÄR DET PARTY!!!!!!!!!!!!!
Så kul med en ren tjej fest. Vilket kackel det kommer till o bli då, men så underbart härligt.

Vi tillbringade em hos Virre, Theo o Wilma. Kaj har åkt till gbg idag, kommer hem im. Hoppas jag för annars HÄMTAR jag hem honom.

Nu är det absolut natt, måste ju få sova lite innan det är dax o springa upp igen till lill killen.

2 kommentarer:

Mickan sa...

jo en massa väntan e det som gäller..

Japp fredag=partyyyyyyyyy......
:):)

Thez sa...

mm kunde tänka mej det...