lördag 7 februari 2009

vilken fest

ja jag säger bara det!!!
Men shit va kul det var. Kom på just nu i skrivandes stund att jag har inte ett enda kort ja inte ett enda från igår. Men allvarligt talat bloggar man måste man ju ta kort på happenings eller hur??

Men iaf så var det super trevligt. Men inte riktigt så kul o bli väckt kl 6 av att en liten drar mej i håret o slår på mej. Hmpf Milo vaknat och blivit hämtad till våran säng. Sen blev jag väckt straxt innan 10. Men jag har ju mått så bra i hela dan. Ja klart jag är trött men inget dålig. Så skönt.

Annars har dagen varit lugn. Men kvällen bjudit på skridskor åkning. Har varit i lkpg o tittat på disney on ice. Mycke trevligt även det.

Så än en gång Mikaela TACK för igår Och alla ni andra oxå.!!!!:)

3 kommentarer:

Mickan sa...

Jag som ska tacka:)!

men vad gäller kort så kan jag ge dig några på när (observera nu ni som läser)
..när du sjunger singstar..o när du står med micken o "kör nåra movies"..så kan du lägga ut de på din blogg:)

skönt att du mått bra o att kvällen var trevlig..
kramis..

Anonym sa...

Härligt att se att du värmer upp inför återträffan som närmar sig med stormsteg!! För du kommer va?? Annars blir det jag som kommer med blåslampan.. :) Kramizar!!!

Thez sa...

japp, och den fortsätter den 27/2. sen är jag väl uppvärmd till max antar jag. Hm ja jag vet inte riktigt, kaj vet ej om dom ska iväg den helgen med jobbet eller ej... hoppas hoppas hoppas han blir hemma då:) kram