onsdag 6 maj 2009

sista simmet..

idag var det sim avslutning med korttagning. Åhh vad fint det blev han lixom håller upp händerna om huvvet under vattnet. Jätte gulligt. Hoppas bara kortkillen lyckas klippa bort min lovehands som syntes sååååå mycke. Tror faan han zoomade in dom eller nåt... Såg typ varje bristning oxå...

Var förbi en sväng på Vero Moda oxå, dom ska stänga nu i Maj :(:(. Kommer saknat. Visst kan med handen på hjärtat säga att jag inte var nån överdrivet flitig handlare där men ett o annat plagg blev det ju iaf. Så i dag fick jag med mej 3 toppar o 1 tunika. Ja ja alltid nåt till sommarn.

Var på en lekstund hos Virre, Theo o Wilma oxå. Till Wilmas stora förtjusning så bytte jag blöja på Milo i hennes rum... ojojoj vad hon var intresserad av den lille.... hihihi Ja Milo är ju det oxå han är ju där med handen så fort blöjan åker av så...

Nu börjar det nog att hända grejjer.. börjar se ljuset iaf. Så nu bara hoppas att det går vägen med alla projekten. :):).

Nä ni nu ska jag lägga mej har inte blivit så tidigt om kvällarna kan ej förstå det.. hmm

Inga kommentarer: