onsdag 29 juli 2009

Detta med blogg, alltså hur kul är det...??

Tyckte när jag startade upp den i mars förra året att det var det bästa jag gjort. Men nu då?? Tycker mest den är jobbig, i vägen, ibland rent onödig. Alltså jag har ingen som helst inspiration till o skriva i den. Har fasen inget o skriva heller. Hur kul är det o läsa då bara en massa ord utan nån som helst innebörd.... Ja ja vad är en bal på slottet lixom.

Snart har Kaj semester, han jobbar nästa vecka oxå sen så. Ledig i 2 veckor. Men på torsdag nästa vecka ska vi ut o äta han o jag. Vi firar ju 10 år då. Åhh herregud säger jag, 10 år det är ju fasen jätte mycke. Vi har ju iaf under dessa år fått det absolut finaste vi har kunnat få. Våra 2 troll ungar. Grabbarna grus :). Men en ring på mitt finger har jag då inte fått o tror inte det blir nån heller. Nu är vi ju med i en budgivning på ett jätte stort, jätte fint o jätte dyrt hus så nu lär det väl inte bli nån ring iaf...;);)

Detta med huset, lovar att det blir uppdatering så fort jag vet. Vad jag vet är att vi har lagt ett bud och ingen har budat mer. Men kan ju vara så att några väntar på lånelöfte eller nåt. Men Kaj ska ringa till mäklaren im o kolla av läget.

Im är det visst en jätte mamma/barn träff på Furulidsgatan :). 5 mammor och 10 barn, hjälp vilken cirkus :) Men ack så härligt när barnen kommer bra överens o leker skapligt bra ihop. Ja dom stora alltså. De små får väl mest titta på varann.

Nu blir det tvätthängning sen sängen.

POK

1 kommentar:

Anonym sa...

blogg is the fuck:)

Hon som är hemlig;)