fredag 23 oktober 2009

äntligen helg :)

Nu när man då jobbar igen, suck. Inte så värst kul men vad gör man inte för brödafödan.... Så uppskattar man helgen på ett helt annat sätt. Iom att jag är ledig varann helg så vill man ju vara med familjen hela den tiden. Sen är det ju så att Kaj inte alltid kan hålla sig hemma när jag har ledig helg, utan "passar" på att åka på galej o annat smått o gott.

Så nu im ska ju han iväg över dan, så vad ska jag o barnen hitta på då?? Måste för det första ringa till feelgood o kolla om det var denna lördag eller nästa lördag som det inte var nån dans för Mike. Men om det inte är nåt im så får vi väl åka till busfabriken eller nåt annat kul. Kom ju på nu att det är spökjakt för barnen på torget imorron, så det får bli till o bege sig till torget o klä på Mike spökdräkten så kan han vara med på den. Och vips så hade den fm gått :).
Sim hallen känns så där själv med 2 icke simkunniga barn... För toysRus orkar jag bara inte bege mej till. Ja ja får se imorron vad dagen ger, nåt kan jag nog allt knåpa ihop som dom kommer att gilla :)

Inga kommentarer: