måndag 9 augusti 2010

Suck o fy o blä...

Nu är det sista veckan på semestern... känns så där kul kan jag lova. Men bara o bita ihop o se fram emot nästa sommar :)

Har idag blivit stolt ägare till ett tycke biljett till S konsert i Jönköping. Kan även nästa år titulera mej som mami of the year ;) Japp för Mike ska givetvis få följa med. Även 2 ny funna vänner från Skånelandet ska sitta med oss. Ska bli så fantastiskt kul. Ja nu går ju då detta av stapeln 5 januari NÄSTA år... Haha ja jag vet att jag tar ut glädjen liiiiite väl långt i förväg. Men vad tusan jag kunde ju inte åka till Dalhalla nu den 21:e som jag så jätte gärna ville. Jobbar ju den helgen så därav. Så då får man glädjas åt det som komma skall. Blir ju även en till nästa år som är 99% bokad, i Norrköping. Biljetterna inte släppta ännu men så fort dom blir det så slår jag till så armen går av :)

Ja det var väl den roliga biten av livet
Den mindre roliga är en annan historia....

Natti natti

Inga kommentarer: