måndag 18 oktober 2010

Gör ett nytt försök för ca femtioelfte gången ;)

Jaha nu är det ytterligare 1 som är på mej ang min dåliga bloggning ;)
Så det är väl bara att jag tar mej i kragen o sätter fart igen :)

Jaha o så nu då... Nu kör jag fast.

Har ju iaf en super trevlig tjej helg att se fram emot :) O herregud säger jag bara... 5 tjejer eller hur många vi nu kommer bli ska göra Halmstad en helg. Men det bästa av allt är ju att vi ska mysa med fina Mia :)

Imorgon påbörjar jag min 4 dagars utbildning. Ska till Mjölby av alla ställen...
OCH så helt lägligt så har min racerbil gått trasig. Hoppas Dennis är snäll mot den imorron :) Eller kanske ännu mera hoppas han kan fixa den!!! Men det är klart grabbarna på Skobes fixar väl allt ;))

Ja det får nog vara allt för kvällen.

Ha det bäst flodhäst

3 kommentarer:

Clovell sa...

Duktig!

Nellie sa...

Bra där!!
Att folk ska behöva tjata hål i huvet på dig!! ;)

Räknar ner dagarna tills ni kommer... Har du allt klart?

Kramizar

Thez sa...

Allt klart?? ähh jag har inte ens börjat kolla outfit... opps :)

Men det löser sig

Nu är det inte länge kvar!!!

Kramisen