fredag 29 oktober 2010

Hatkärlek

Har fått nån slags hatkärlek till helger.. Denna helg blir det inte många familjetids timmar. Jag jobbar typ 9 timmars pass i 3 dar. Jag kommer vara slut som människa på tisdag när jag är ledig. Mike vill sova hos sin kusin imorgon, så jag lär ju inte se mina barn förrens på måndag morgon kl 6. Kul jul... Ja men så är det väl o vara hårt arbetande småbarnsmamma ;)

Ja ja inget o hänga läpp för nu inte. Synd att jag knappt kommer o se röken av min sambo heller för han är ju där barnen är... Och jag, ja jag är ju där jobbet är :( Vi får helt enkelt ta igen allt när vi blir pensionärer :)

Kul o komma hem o inse att Mike inte tittar på Idol. Nä för han tittade på Transformers 2. Ja vad säger man... ;) Så jag har inte sett Idol ikväll. ILLA.

Nä nu får det allt bli sängen ska ju upp snart igen o bosätta mej på jobbet. Fasen kunde ju lika gärna ha flyttat dit denna helg.

Hoppas alla ni andra som slipper jobba har en mysig familje helg.

Puss på er alla fina :)

2 kommentarer:

Micke sa...

Transformers 2 är ju så mycket bättre än Idol. Inget att hänga löpp över :D

Thez sa...

Han är ett riktigt transformers fan den killen :)