tisdag 7 december 2010

det blir inte alltid som man tänkt sig...

Som den gamle Hamlet sa, Att vara eller inte vara. Det är frågan...
Men det kan nog bli som man tänkt sig i värt fall.

Annars så rullar väl livet på, handen hänger ju kvar lika så krokarna med gummiband. Träningen är jag minst sagt slarvig med, men vem är förvånad? Nä tänkte väl det;) Nu är det bara dryga veckan kvar sen dax för ett trevligt besök på US. Äntligen ska handen tvättas och smörjas. Sen tänkte jag väl dränka den i olja så den får tillbaka sitt ursprung. Fy för den sate vad illa det luktar om handen :(

Nu blir det ju då julbord på fredag. Ja trevligt med det. MEN för det finns ju nära på alltid ett men.... Jag missar Idol finalen!!!!! buhu :( Sen finns det inga kläder jag får på mej, ja nu menar jag på överkroppen. Det där jäkla gipset är ju ivägen. Får väl ta en ordentlig titt på torsdag, kan väl hitta nån gammal trasa som passar..

Nu har jag tränat färdigt till vinter OS, enmans rodel blir min gren :) så jag intar sängläge.

Puss

Inga kommentarer: