fredag 10 december 2010

Utan hjärta, ingen smärta...

Ikväll vankas det julbord med Kaj´s jobb. Harry´s är det som får äran att servera oss ikväll. Dom har eller iaf har haft det bästa efterrätts bordet av alla ställen jag varit och ätit julbord på. Så hoppas dom fortfarande håller måttet :)
Det blir hem o sova skapligt efteråt. Barnen + kusin ramlar in vid lunchtid, skönt om man är något skaplig då ;)

Det som är minst bra med kvällen är IDOL finalen som jag missar. Visst går det ju att titta på den i efterhand, men då är ju spänningen redan förstörd för då vet jag ju vem som vann....
Så, vem hejjar jag på då?? Ja jag hejjade ju på Olle men det sket sig :(. Så nu vet jag inte, dom är ju bra båda 2.. men ja Jay är snäppet bättre :)

Hämta barnen nu, Mike ville bli hämtad kl 13 så han hinner o packa innan han åker :).

Tack o hej leverpastej

Inga kommentarer: