onsdag 16 februari 2011

känns som om dagarna har för få timmar.

Idag har jag bakat bröd, tagit hand om den mesta tvätten. Puh det var ett berg vill jag lova. Men nu börjar jag se botten på 2 av mina tvättkorgar. Imorgon blir det städa, fortsätta ta tvätt och baka lite mer bröd. Fixa några pajer ska jag försöka hinna med också innan det är jobb dax.
Sen på lördag bär det iväg till Linköping för melodifestivalen. Det är den 3:de deltävlingen så snart är det ju FINALEN!!!!! Åhh då blir det uppladdning av massa gott i form av ost, kex, vin, godis, glass. Ja, you name it ;)

Nu har han som kommer hit var eviga kväll, släppt av en säck.... Suck denna John Blund att han alltid ska komma när jag har som minst tid till att gå o lägga mej.

Ja bara o sova o hoppas på att dagen imorgon har några fler timmar än dagen idag.


Kram

Inga kommentarer: