måndag 13 juni 2011

det som göms i sufflet kommer fram i sufflet....

Hoppsan... insåg att jag är visst tvungen o uppdatera mej lite.

Micke spelet har kommit till rätta :) Eller det var visst med hem från stan hela tiden, hade "gömt" sig på Milo´s vagn. Så nu är det frid o fröjd med det.

Vill inte skryta men jag jobbar tors o fre denna vecka sen är det semester tills den 2/8. Har ett full späckat schema denna vecka, inte imorgon enda dagen vi tar som den kommer ;)

Så from nästa vecka flyttar barnen o jag till Litho badet, så den som vill leka hittar oss där :)

Ha det bra i sommarvärmen alla fina

4 kommentarer:

Mikael sa...

Hoppas att inte mamma har skällt på stackars Mike för att han INTE glömt spelet :)

Thez sa...

Haha nä faktiskt inte. Tro det eller ej men det gjorde jag inte. Jag lovar!!!! Jag sa till honom att nu får du vara utan ett tag så får vi se om vi köper något nytt.

Mikael sa...

Hur går det med bloggandet egentligen? Semester o allt!

Thez sa...

Haha nu ser jag din kommentar... kan säga att den 2/8 började jag jobba igen, så då var semestern slut. Men jag vet... är så less på det bara.