lördag 19 april 2008

I dag

har vi inte gjort så mycket varit en pytte liten sväng på stan, provkört en bil o tagit för oss våran första grillning.... mums
Ja o vad gjorde vi på stan då, nä inget kollade efter en väst till lillkillen men hittade ingen får ta en sväng en annan dag helt enkelt..... :) Vilken bil provkörde dom då, undrar ni säkert en toyota avensis. Hur var den då jo absolut en helt godkänn bil. Så vi får väl se hur det blir i slutänden inget bestämt än iaf. Grillningen skedde ju då i världsmetropolen Fornåsa. Gött som tusan var det kan jag lova. En riktig mästergrillare är vad han är farsgubben.
Annars har det bara flytit på som vanligt i lugnt tempo, gör inte så jätte många snabba knop nu för tiden iaf. Men nu börjar slutet närma sig o det känns kan jag lova er. Nähä nu är jag trött så sängen är absolut det bästa alternativet för den här kvällen. Sov gott
PS: tog bild bevis på grillningen men det är i mobilen o jag hittar inte kabeln, men lägger ut bilden så fort jag har ork o möjlighet DS.

Inga kommentarer: