fredag 18 april 2008

Hej

Idag har det varit både bra o dåligt.
Bra: Sovmorron till 8,00
Bra: Friterad kyckling på Twins (reklam)
Bra: Kollade på ny bil
Bra: Mike har lekt med kusinen Toby
Dåligt: Åt mat på Burger King (reklam igen)
Dåligt: Hockey på TV
Dåligt: Finns bara ETT förstår ni bara ETT antenn uttag på 5 ROK. Helt otroligt...
Dåligt: Boxer´n funkar inte i det här betong huset åhh jätte kul.
Jaha så nu sitter vi här o vill kolla på två olika kanaler med bara en fungerande TV. Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Men en sak ska jag göra o det är att ta reda på vem som har ritat husen o bestämt, det måste vara en eremit eller nå´t. Hur f**n gör man med tonårsbarn då? Inte vill man ha sina ungar o deras kompisar sittande i soffan, då får dom ju vara på sina rum men om dom inte kan titta på tv där så är det ju inte kul för dom o vara på rummet....
Ja ja det är ju hur länge kvar som helst tills våra barn är tonåringar men ibland går livet fortare än vad man tänkt sig....
Ja så nu sitter jag här o inte vet vad jag ska göra men men nåt kommer jag väl alltid på. En lång skön promenad hade ju inte suttit helt fel men vanka runt som en pingvin har jag ingen som helst lust med. O sen säger Kaj att jag inte får föda förrens tidigast nästa helg så det är väl bara o kniiiipa ihop.
Jaha nu funkar iaf ettan lite si så där men det får gå iaf för nu är det ju "så ska det låta". Ja nu är det dax o kolla på en hoppig TV. Ha det gott allihop puss o kram

Inga kommentarer: