torsdag 17 april 2008

Åh vilken dag



Vaknade som vanligt vid 7 hugget gick upp åt frukost med Mike o sen iväg men honom till dagis. Hem städa duscha o sen till stan. Köpte present till min sambo han fyllde 7 april hmm oj då bara så där en 10 dar sen men jaja nu är det fixat iaf. Blev en skjorta vit, röd o blå rutig o ett par kallingar. Kanske inte världens roligaste presenter men välbehövligt iaf...


Sen bar det iväg hem igen så kom Mikaela, Mollie o Mille en sväng. Mollie o jag åkte o hämtade Mike på dagis o gissa om dom blev glada o se varandra. Har inte träffats på jätte länge. Hem igen o äta lite lunch/mellis sen kollade dom på spindelmannen o lekte o bråkade visst lite oxå. Lite mys fick vi allt med Mille jag o Mike han är ju bara för söter den lille Mille.

Efter att dom åkt hem satt jag en pytte stund i soffan, fick min dagliga sammandragning o sen var det bara o ge sig ut på språng igen. Hämta Kaj på jobbet åkte till Maxi o handlade bland alla andra i Motala kommun...:(

Ja o sen var det bara hem igen o laga mat o plocka in allt som vi fick med oss hem. Jag plockade i o ur diskmaskinen oxå. Så nu sitter jag i soffan o har en bebis som åker berg o dalbana i livmodern. Mmm vad skönt det är... hmm not... Ja det var väl ungefär så här som dagen såg ut idag. I morgon ny dag o nya äventyr. Ha det så bra mina vänner o alla jag känner vi ses o höres. Kramizar






Inga kommentarer: