onsdag 16 april 2008

Jajemen

då ger man sig in i den här världen oxå då....

Jaha o hur ser mitt liv ut då?? Ja som dom flesta andras antar jag...


En 3 åring son o en i magen som kommer ut snart hoppas jag. Börjar bli något less på det här nu har ju vankat runt som en anka i flera månader. Men nu är det "bara" 3 1/2 vecka kvar till beräknad förlossning iaf men det blir väl en vecka till eller kanske två med min otur så..... Igår så var Mike o jag hos BM o allt var som vanligt, magen växer, vågen går runt o ja Mike hjälpte till o mäta min mage... Han var så söt när han satt där med måttband runt halsen.


Igår hämtade jag syrrans tjejer dom har sovit här inatt o sen i morse bar det i väg till skolan med Elin. Jonna fick vara hemma från dagis idag hos mej o Mike. Så nu har jag provat på o vara trebarnsmamma oxå vet inte riktigt men det räcker nog med två för min del..Men det är klart en liten tjeja skulle ju inte vara helt fel o få, men det är väl ingen idé o ge sig på det igen för vi kan väl bara "producera" grabbar..... Ja snacka om att man kommer o ha minoritet i familjen nu framöver o för alltid. Ja just det glömde visst o "säga"att jag har ju faktiskt en karl oxå men vi delar mest på räkningarna, för han är ute o reser en hel del med sitt jobb så gräsänka är jag för det mesta..... Ja o vad händer idag då?? Hämta Elin vid 1 då hon slutar skolan men innan det måste jag ju ge dom andra 2 lunch oxå....


Hade ju tänkt o lägga ut lite kort oxå på "la familja" så tack Mikaela för att du har fixa det åt mej o att du även har gett mej en inspiration till att börja med just detta....
Ha det tills vi ses o hörs nästa gång puss på er!!!!

1 kommentar:

Mickan sa...

underbara du..har just förgyllt min vardag med en blogg:)