tisdag 20 maj 2008

10 dagar över tiden


när ska detta ta slut???? Jag orkar faktiskt inte mer bryter snart ihop o tar livet av mej. Ja det är faktiskt så jobbigt att jag skulle kunna göra det. Men jag måste vara stark har ju faktiskt fler än bara mej själv o tänka på.

Nu har Kaj blivit sjuk oxå, åhh vad kul. Så ikväll är det hans tur o sova tidigt. Problemet är bara att jag oxå är jätte trött o även Mike men inget o göra nåt åt han ska få lägga sig sen o jag tar hand om Mike.

Funderar faktiskt på om jag ska ta o gå ut en sväng när Mike somnat. Skönt o komma hemifrån o sen så kanske det kan sätta igång oxå.

Idag har jag dammsugit, mamma varit här putsat köksfönstret (mårten hade ju bajsat på det, intern skämt). Sen gick vi till Jysk köpte mer plastadfrotté till Mike´s säng sen gick vi till dagis o hämtade honom o sen till stan. Köpte lakan på hemtex till våra sängar. Hem o äta mellis.

Vid 3 kom Sofie o Egon o lekte. Mike o han drog nog fram varenda leksak som finns här tror jag eller ja kankse inte riktigt allt men det mesta iaf. Men ja ja kul hade dom iaf det enda som räknas. Sen var det middagsdax korvgryta med färsk pasta. Nu är det bolibompa sen blir det sängen för en jätte trött Mike.

Nähä bara o gå o be till Gud att detta elände är över snart, tycker bara att det är en enda börda o att jag har blivit straffad länge nog nu.

Im är ju Mike ledig från dagis så då måste jag sysselsätta honom oxå har ju nog med o hitta på aktivitet till mej själv... Ja ja det löser sig nog im.

1 kommentar:

Mickan sa...

Nu e det över,Milo ute:)
jipppi!