lördag 17 maj 2008

41 fulla


Ja det har man då gjort idag... trodde o hoppades på att det bara skulle bli typ 38, 39 fulla denna gång, men ack så fel jag hade.
I dag var vi på stan hela familjen. Köpte en flagga till Mikes cykel för det sa han att man måste ha det. Bra grabb vi har ordning på han.
Gick ner till hamnen där hade volvo nåt jippo som vi tittade på. Båtar o annat skoj...
Mike körde sin första c 70. Han var jätte duktig trodde faktiskt inte att han skulle köra men han gasade o svängde runt tyckte det var jätte kul.

Åkte en sväng i våran stora stad o tittade lite. Blir att vi gör det när Kaj är hemma han har en liten passion till att köra bil. Hmm kan inte förstå det. På väg hem kom fam Pedersen-Boström i kapp oss o följde med hem till våran gatan o pratade lite. Dom tyckte som alla andra att vi skulle föda barn. Ja det tycker ju alla förutom bebisen. Han har jag tröttnat nåt fruktansvärt på vill bara få ut han NU!!!!!!!!!!!!!!
Men bara så ni vet mina vänner så är jag väldigt ledsen just nu. Orkar inte vara så speciellt social, har tappat hela min livsgnista. Vill bara ligga i sängen o tycka synd om mej själv o vänta på att värkarna ska börja eller att det ska bli vattenavgång. Men det vekar mörkt på den fronten så det blir nog ingen bebis alls.
Nu ska jag fortsätta med att bara tjura o tycka synd om mej själv innan det är dax för sängen igen. Har som vanligt legat där 2 timmar även denna kväll. Tack o lov för Kaj att du finns hemma för mej o Mike, vi hade inte klarat oss utan dej. Puss min älskling du är bäst.
Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är okey att vara gråtfärdig när man har gått 41 fulla tycker jag. Passa på att vila nu och tänk på dig själv, snart kommer gullungen och då lär du ha att göra en tid framöver....
/Veronica

Mickan sa...

...Gumman..o du som förmodligen bara längtar till att ha att göra en tid framöver nu!vad är inte bättre än att vara i din sits just för tillfället,ALLT!

BTW:jag har allt lite skrivkramp,men på återseende;)