torsdag 15 maj 2008

Depremerad

Ja jag är faktiskt det. Nu får det vara nog med denna graviditet. Jag hatar o vara gravid, jag hatar mitt liv, jag hatar faktiskt allting just nu.

Vill bara lägga mej i sängen o ligga där tills det är dax o åka till förlossningen. Men det är för synd om Mike om jag ligger där hela dagarna. Han skulle aldrig få mat eller nånting stackarn. Jag måste vara stark för hans skull.

Idag kom Kaj hem o åt lunch med mej, jätte mysigt. Vi pratade om att vi ville byta jobb båda två o sen om huset på Vattentornsgatan. Inte lätt för oss o ha dessa arbetstider o sen två barn men vad gör man?? Bara o bita ihop o försöka lösa det på bästa sätt.

Åkte en sväng till min syster var ett tag sen vi träffades. Trevligt att umgås med både mamma o syster o barnen. Mike o jag hämtade Kaj på jobbet hem o fixa lite kvällsmat.

Efter maten gick jag o la mej låg i sängen i 2 timmar. Sov väl kanske 1 av dom. Resten låg jag bara där o tyckte synd om mej själv.

Sen hade vi en trotsig 3 åring här som mest bara skrek o tjurade. Men det gick över bara han somnade så... Inget som passade det var fel pyjamas, det var fel som borsta tänderna, det var fel som läste bok o dessutom fel bok. Ja vad ska man göra hmm bara o bita i sura äpplet o ta tag i han o lösa det. Men det gick över sen men tog en stund o många tårar blev det.

Mikes favvo bild, snygging som han säger varje gång han ser den....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg kille:-) Och snygga briller. Men ack vilken stökig bakrund;-)
Hoppas lille bäbis vill komma ut snart.
Lycka till om jag inte träffar dig innan dess.
Kram Karin

Thez sa...

Jo du Karin det var det visst hade jag inte tänkt på. Undra vem som jobbar där o ska hålla i ordning.... hmm ;)

Mickan sa...

haha sen är ju en inredning längst ner i det högra hörnet...har ni lagt märke till "det":)

Anonym sa...

Haha, inredningen i hörnet tyckte jag var skitsnygg....var kan man köpa den?
Haha,nä, Mike är supercool.
/Veronica

Thez sa...

ja den ingår väl i sortimentet på H&M antar jag... men är väldigt dyr har jag hört, värdefull var det nån som sa