onsdag 14 maj 2008

40+4


Ja det är vad det är idag.

Mike o jag har städat på fm. Sen vispat pannkakssmet o sen var det bara till o börja steka. Oj oj oj vad mycke smet jag hade gjort, jaja räckte ju till oss alla o typ alla grannar...;) Ja det var ju så att Madde o Virre + tre barn var här o åt pannkaka med mej o Mike. Eller ja inte Wilma då men Theo o Linus. Trevligt med sällskap vid matbordet måste jag ju säga iaf.

När dom gick hem så gick Mike o jag till lekparken ja det är ju fortfarande vårat andra hem... Väl där så lekte Mike en stund o sen blev han ju givetvis bajsnödig. Jaha o vad gör vi nu??? Ja ja bara o gå till farmor o farfar. Men när vi kom dit så skulle han helt plötsligt inte bajas så då sa jag att kissa bara så går vi hem sen. Gick förbi korvkiosken o köpte en kokt m bröd till Mike. Sen började vi våra tripp hemmåt.

Halvvägs hem så somnade han ju givetvis i vagnen med korven i handen. Ja ja fick väl sova en stund då.

Hemma igen tog en dusch svettades som jag vet inte vad. O ändå var det inte varmt idag. NÄR SKA DETTA TA SLUT'?????????????? Orkar inte mer snälla nån hjälp mej överlever inte en dag till med denna mage o detta svettande. Ja o inte att glömma halsbrännan. Känns som jag vill kräkas hela tiden men att det inte går...

Sen bar det iväg till Råssnäs Kaj har visst börjat med Korpen fotboll. Ja jag vet idiot det var vad jag sa till han oxå. Men ikväll gick det bra för han kom hem i samma stycke som han åkte. Mike tyckte det var hur kul som helst där. Han hade tom med sig en egen fotboll. Nora, Viktor o Mollie kom så dom lekte en stund. Lite kex hade vi med oss så barnen fick det.

Nä nu orkar inte jag mer ska ta o gå i ide. Kommer tillbaks om drygt 1 vecka.... När vi har en bebis hemma.....

godnatt

Inga kommentarer: