tisdag 13 maj 2008

party


eller ja Me and I iaf... men ändå party för oss köp galna mammor... hmm jag som sagt till mej själv att jag inte skulle köpa nåt, men men denna gång gick det inte att motstå frestelsen...

Ja nu har jag även städat på våra toaletter. Visst en jätte fördel med två toaletter när fler är nödiga samtidigt, men det är ju så jobbigt o så tråkigt att städa dom... Ja ja nu är det gjort iaf.

Im kommer brudarna o kidsen o äter pannkakor. Men det skulle ju vara typiskt bara för att vi har bestämt o det passar oss alla tre så ska väl säkert Milo ut. Inte för att det inte gör nåt men har han väntat tre dar extra kan han vänta en dag till så vi kan träffas o umgås.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar oxå så jag kan sova sen. Bara hoppas på att jag får sova o inte en massa sms inatt oxå... Men nu har jag ju bloggat så då kanske dom håller sig lugna... Jag lovar er alla att när det är klart så kommer ingen av er att missa det.

Ska ta fram dammsugaren oxå men det får bli im efter frukost nu går det ju inte kl är på tok för mycke... Tror inte att mina grannar skulle uppskatta det.

Nu får det vara bra för idag har ju skrivit massa med gånger idag.

Ha det vänner!!!!

Inga kommentarer: