torsdag 8 maj 2008

Blir så förbannad


Tror ni att den där presenten som jag pratat så mycke om har kommit?? Nä det har den inte. Ringer för tusan varje dag men nä då inte det inte. Idag fick jag som svar att I morgon men absolut senast Måndag. Om dom inte kommit in då då?? Snickrar dom ihop ett gäng själva då eller?? Jaha o hur kul är det då komma på 4-års kalas utan present. Theo kommer ju bli jätte lessen. Men vi får köpa tillbehören man ska ha så får han den andra på måndag. Men den har väl inte kommit in då heller.....

Ja ja nog med det. Mike cyklade ju till dagis o hem oxå. När vi kommit halvvägs sa han Mamma jag har ont i min stjärt. Åh han är så söt killen. Inte van vid att cykla klart han får ont i stjärten då.....

Efter dagis åkte vi till mormor en sväng solade lite o lekte lite. Sen fick vi mellis o efter det skulle Mike åka hem.... Hmm han är inte så social den killen.

Skönt att jag har fixa kvällsmaten på förmiddan idag så det bara är o värma pajen om en stund.

I natt hände det som vi väntat öpå ska hända. Mike kissade på sig. Men jaja det kommer hända fler nätter bara o tvätta o se glad ut. Han kom in till oss o grät la sig på våran säng o sa Ja är blöt.... Så det var bara o byta till torra pyjamas byxor. Men vi kämpar på nångång slutar han väl med det oxå.
Nu är han hungrig här killen så får väl ta o värma lite paj till han.
Ha det skönt i solen

Inga kommentarer: