fredag 9 maj 2008

Kalas

I em ska vi på kalas. Gott med fika hoppas på tårta oxå faktiskt. Skönt att det är sol idag så vi kan vara ute o fika o barnen kan leka.
Sent igår kväll o i natt hade jag jätte ont. Trodde faktikst att det var dax men det gick över efter ett par timmar så jag är fortfarande hemma o Milo fortfarande i magen... suck....
Kaj blev orolig när jag hade ont han sa "nu kan inte jag sova". "Lunga ner dej" sa jag till han "det blir ingen bebis inatt iaf"...:( Jag hade ju rätt för innerstinne så visste jag att det inte var värkar så vi skulle behöva åka. Men så fort jag får lite ont så hoppas jag att det är dax så därför gör det nog ännu ondare.... Men men im är ju dagen F (förlossning) som dom säger men det tror jag inte blir nog en vecka till. Jag har iaf ställt in mej på det.
Nä nu får det vara bra för nu, hör av mej sen efter kalaset.
puss o kram

Inga kommentarer: