fredag 9 maj 2008

Kalaset






Jaha så kom vi iväg på kalaset. Mike hann o tjata hål i huvet på mej innan vi hade kommit iväg. Han började redan efter frukosten o tjata om Theos kalas. Vi åkte till Cheapy o kollade om sandlådan kommit ( ja det är en sån dom ska få barnen) men som vanligt så inte det inte. Köpte lite tillbehör till sandlådan iaf. Sen hem o hänga tvätt o äta lunch. Mike började tjata igen om att han skulle byta kläder till sin skjorta han hade valt ut inför kalaset. Så han fick göra det orkade inte höra på han igen. Åkte till Brio o köpte lite mer tillbehör o ett kort o presentpapper. Hem igen o gjorde paket o sen började tjatet igen om att vi skulle åka till Theo. Då rann det över o jag blev arg på Mike. Han började gråta o skrika efter pappa men slutade ganska snart när han insåg att det inte hjälpte. Vi kramades o allt blev bra o han en ängel....


Innan vi åkte så ringde jag till Cheapy o kollade sandlådan en gång till men nä inte nu heller. Ja ja jag hade ju satt en bild på kortet vi köpte så han skulle se vad det var han skulle få.


Men när deras mamma såg vad det var så skrek hon bara rakt ut. Som jag hade förväntat mej. O deras pappa blev inte något vidare glad han heller... Så nu får vi väl hitta på något annat som dom båda kan ha nytta o glädje av båda två.

Men vad ger man till dom då?? Hmm ja vet inte riktigt. Men nu har jag lagt ner hela min själ på o fixa sandlåda så nu får väl nån av dom andra två fixa nåt annat som vi ska ge till dom. Jag tänker nu bara betala till den som kommer på vad vi ska köpa. Känns som om jag kommer o ha annat o tänka på snart än vad dom ska få i 4 års present o i dop present.

Om ni undrar så nä ingen bebis han tänker nog inte heller komma ut tror jag. O säg nu inte att det kommer när det är färdigt för färdigt är det redan efter v 38.

Skjutsade hem Mikaela o barnen efteråt o tog visst kurvan under "tågbron" på genomfarten lite väl snabbt men det gick bra. Mikaela sa att "du det är tre barn där bak o ett i din mage, deras pappor vill nog ha kvar oss ett tag till". Hmm äh oj då ja jag skulle tro det jag oxå. Men ingen skada skädd iaf.

Sen hämtade vi Kaj o åkte till balkan o åt mat. Träffade Henke o Sofia som firade 4 årsdag i dag. Grattis på er. Sen hem igen Mike o jag tittade på "Så ska det låta" Sen tvättade han sina svarta fötter o hoppade i säng. Somnade på två röd så slut killen. Varit ute o lekt hela dan så han var komatrött.
Nähä inatt hade jag tänkt o föda barn men tror inte att Milo har tänkt o komma ut, men man kan ju alltid hoppas... hihi....
Ha det bra vänner kramisar

2 kommentarer:

Mickan sa...

love u 2 Girl;)
hahahaha du kör kanoners..i "vanliga"fall!
Nu tycker jag du ska ut o springa råssnäs runt,sen komma hit o föda barn!!
deal?
kraM!

c-blomman sa...

hej hej! Var ju tvungen o kika in. Jaså du kör som en dåre:-)
Hoppas bebis kommer snart. Håller med dej, vaddå tramsa efter v38. UT nu! Ha det gott
Carina