tisdag 6 maj 2008

Evig Väntan

Känns som om denna graviditet aldrig kommer att ta slut.... Är så trött på o vara gravid nu vill bara att det ska vara över. Jag vill oxå ha en bebis o gosa med.
Ja ja nog med beklagan. Idag har jag städat hemma så nu är det gjort för veckan ifall Milo vill titta ut menar jag. Mike gick till dagis idag, ja han gick på sina egna ben hela vägen till dagis jag är imponerad måste jag säga.... När jag hämtade honom hade jag med vagnen för vi skulle till stadsparken o jag var tvungen o få med fikat på nåt sätt. Var där o lekte hela em o Kaj hämtade oss på stan så åkte vi till Maxi o handlade.
Denna present vi ska ge till Theo o Wilma lyser med sin frånvaro fortfarande... Ja nu börjar det ju o bli lite panik Theo har ju kalas på fredag o då MÅSTE vi ju ha med oss present. Ja det är ju 3 dar kvar så det kanske inte är helt kört än men iaf. Jag menar hur gör vi annars???? Sen blir jag ju förbannad för igår fick vi reklam från detta ställe o gissa vad som fanns med där i.... Jo precis det vi ska köpa till dom men tror ni att det finns sen när man ringer??? Oh nej icke sa nicke...
Ska dela med mej av en bild på fredag hoppas jag så ni kan se vad det är för nå´t eftertracktat vi har köpt...
Nu är det läggdax är så aptrött. Ha det

2 kommentarer:

Mickan sa...

STACKARE!förstår dig att du vill att Milo ska titta ut NUUUU..
håller mina båda tummar på att lilla killen snart vill träffa oss/er/mig:)

japp håller nu så hårt att det nästan gör ONT!
pussssssss

Thez sa...

Tack!!! Tat lugnt med tummarna dom är alltid bra o ha....