måndag 5 maj 2008

blöjan bort

Ja i natt sov Mike utan blöja hela natten o det var torrt i våra sängar i morse. Så nu skulle han ju vara utan även denna natt... Vi får väl se hur det är im...
Vi har även varit o tittat på ett radhus nu i kväll jätte fint var det. Men Kaj tyckte att det var på gränsen liten tomt ville att det skulle få plats lite leksaker till barnen oxå. Så som gungställning, sandlåda o studsmatta. Det blir tajt på denna lilla plätt..... Så det är väl bara o leta vidare antar jag som vanligt...
Hade jätte ont efter att jag lämnat Mike i morse tänkte att nu så äntligen är det dax. Men lite vila o sömn i 2 timmar så var jag fit for fight igen... Efter dagis gick vi till stan o köpte glass. Madde, Linus,Monika,Virre, Theo o Wilma. Vi tog upp halva uteserveringen på Ströget hmm... Jaja det är bara o inse att det lär ju inte bli bättre för fler o fler som vi blir så får vi nog snart abonnera Ströget... Ja om vi alla ska träffas på stan o ta en fika med alla barn oxå ja då lär ingen annan få plats där....
Fick lägga mej en stund efter middagen blev bara så trött är det fortfarande men nu måste jag vara uppe en stund så jag kan sova inatt. Tur att Kaj är hemma så han kan ta hand om Mike iaf så jag kan sova o vila lite.
Nähä TV dax o slappar dax så slut från mej nu.... puss o kram

3 kommentarer:

Mickan sa...

hahahaha kan tänka mig hur det kommer se ut hemma i eran trädgård sen:)
studsmatta oxå???
haha familia taikon:)
kramar!

Thez sa...

absolut vi ska ha ALLT man bara kan ha på tomten... hahaha

Mickan sa...

Då kommer vi till er o studsar..finns tyvärr inga vita såna ;)
kram