söndag 4 maj 2008

soliga söndag

Idag har jag varit hos Sara på me and i party. O även denna gång som jag är på ett party så har jag inte köpt nå´t. Helt otroligt jag som är shoppoholick... (eller hur det stavas) men ni vet alla vad jag menar.....
Kaj o Mike skjutsade dit mej sen åkte dom till farmor o farfar. Kom o hämtade mej när jag var klar o vi åkte o tankade o tvättade bilen. Fasen vad skitig bilen blir nu när den står ute jämt. Förrut hade vi ju garage så då märktes det inte så mycke. Men o andra sidan så var det ju inte fiskmås invasion där uppe i stan som det är här nere i utkanten av slummen....
Efter det åkte vi till Johan, Veronica, Theo o Wilma. Mike var galet leksugen... Där var även deras grannar o lekte oxå så det gick bra med 4 barn som ville olika o lekte på olika sätt...
Sen blev vi bjuda på middag o gissa vad det blev.... Jo grillat såklart. Mums. O sen lite tårta o kladdkaka till efterrätt. Fanns kvar sen igår efter dopet.
Jaha o vad blir det i veckan då?? Ja har väl inte så mycke planerat men Mike ska till dagis o jag ska väl försöka föda barn oxå. Men det ser mörkt ut så ha inga förväntningar på att jag ringer i veckan o säger att det är klart.... Men efter ytterligare en vecka så får det faktiskt vara nog då ska han ut om det är det sista jag gör....
Ha det bra allihop.

Inga kommentarer: