söndag 1 juni 2008

skönt med värme...


Ja iaf ute. Vi hade 30 grader i vårat sovrum i natt, lite hett var det allt måste jag säga. Sen när vi oftast är 4 i sängen oxå gör ju inte saken bättre. Men Milo sover mest i sin säng o Mike kommer till oss varje natt... Hmm måste snart få ett slut på det.
Jaha o vad har hänt här hemma då.. nä inte så mycke faktiskt försöker mest få lite rutin på livet igen inte så lätt men men det går. Skönt att Kaj är hemma en vecka till iaf så jag får lite hjälp här hemma. Men han brukar ju inte vara hemma så mycke så jag är ju själv med barnen men det är läggningen som tar mest tid.
Alltså ärligt talat så har jag inga som helst tankar o idéer längre o skriva om. Min kreativa sida försvann visst med förlossningen kanske satt i moderkakan eller nåt.
Igår skulle vi till Kärsby men där är det sjukstuga. Visst nån släng av maginfluensa, stackars dom. Så vi får väl se när vi kan åka dit. Hoppas att dom snart blir friska o krya.
Vad har denna dag o erbjuda då tro?? Hade tänkt åka till Råssnäs i em o gå tipspromenaden. Känner jag min sambo rätt så följer han inte med men det gör inget jag o Milo kan åka till skogen. Vill Mike följa med så får han ju givetivs det. Men han vill nog vara med pappa skulle jag tro.
Nähä dax för det vanlig, byta blöja!!!! Alltså allvarligt talat hur mycke bajs finns det i en sån här liten kropp?? Han bajsar ju hela tiden. Sen efter det vill han äta igen helt otroligt.
Ha en skönt o härlig dag allihop puss

Inga kommentarer: