söndag 1 juni 2008

blev inte som jag tänkt mej

Blev ingen tipspromenad i Råssnäs. Blev handla på Maxi o glass i Borenshult ist. Inte för att jag klagar på det inte, skönt o sitta där nere o bara njuta.
Ikväll har Milo tagit sitt första bad. Ojoj vad han skrek i början men det gick snart över sen njöt han i fulla drag. Blev jätte arg när jag tog upp honom han ville bada mer... Kul o se att han tyckte om o bada eftersom jag har tänkt o gå på babysim även med honom.
Ikväll somnade båda barnen vid 20 så nu sitter vi här i soffan jag o Kaj o kollar på TV.
Schemat för kommande vecka:
Måndag ska jag o Milo till BVC hoppas att han har gått upp i vikt. Han har ju två killkompisar (Mille o Åke) o växa ifatt, men som han äter så är han nog snart i deras viktklass....;)
Tisdag ska vi till banken på em göra en boendekalkyl.
Onsdag hörseltest på Milo på fm o på kvällen husvisning.
Torsdag tar min syster examen kl 10 o på kvällen kl 18 har Elin skolavslutning.
Fredag ja vad ska vi göra då?? Fira Sveriges nationaldag kanske eller då kanske man är rasist ifall man gör det. Så det är väl bäst o låta bli det.....
Just det måste skriva det oxå Kaj har klippt håret på Mike i kväll. Jätte fin blev han killen.
Nähä läggdax tidigt idag tror jag allt sitter visst här o är jättetrött.
Godnatt på er alla skriver im hur mycke Milo väger.

1 kommentar:

Mickan sa...

jag tänkte precis som dig..om national dagen att firar man den så är man väl racist..TRAGISKT!