måndag 2 juni 2008

BVC

Idag bar det iväg till BVC för "inskrivning". Hoppades ju på att Milo skulle ha gått upp i vikt. Eller jag tänkte att han måste ha gått upp i vikt så som han äter.
Ja han hade gått upp i vikt. Väger nu mera 4385 o är 55 lång. Så han har då alltså gått upp 300g på en vecka!!! Helt otroligt o han har växt 2 cm på 12 dar. Så nu är han på gång o växa iallafall. Nu är det bara o vänta o se hur mycke det blir till nästa gång.
Efter det blev det lunch på Ströget med Veronica o Wilma. Sen bar det iväg med volvon till Kärsby.
Åh satan vad hett det var hemma hos dom. Trodde att jag skulle gå åt. Stackars Milo han var helt genom svett. Ville bara äta/dricka hela tiden han var vaken så hungrig/törstig var han. Jag led verkligen med honom. Mike gick det ingen större nöd på, ja han var ju svettig men Max hade ju vatten i poolen så dom kunnde svalka sig där. Men dom var bra sega grabbarna i värmen.
Kläder fick Milo (med tummen på) o en vattenpistol fick Mike. Tack så mycke för det.
Nu är det bara o tvätta igen alla våra svettiga o smutsiga kläder.
Ikväll var killarna inte så sugna på o somna men till slut så gick det. Jag skulle lägga Mike o Kaj Milo men efter ett tag fick vi byta o då somnade dom nästan direkt. Jag gör snart detsamma....
Ha det mina vänner

1 kommentar:

Mickan sa...

300 på en vecka!!!!Nu börjar han komma i Milles mat takter det hör jag det:)NICE..
Imorron ska jag gå med Mille på 2 månaders besöket,så ska vi se vad som står på vågen ..
Våra underbara matvrak:)